Tyto stránky obsahuji funkci hlasového asistenta, který slouží ke čtení obsahu stránky. Pokud chcete hlasového asistenta používat, stiskněte klávesu: eS -. Pokud chcete znát podrobnosti o jeho ovládání zmáčkněte klávesu: N.
Používat hlasového asistenta | Nepoužívat hlasového asistenta | Trvale deaktivovat hlasového asistenta | Nápověda hlasového asistenta
Pro uzavření této informace klikněte zde.
Na hlavní menu se dostanete klávesou: Há ----. Na doplňkové menu se dostanete klávesou: eM ---- . Pro čtení článku stiskněte: Pé ----. Pokud budete procházet jednotlivé elementy klávesou TAB, budou se Vám názvy jednotlivých odkazů předčítat. Na obsah článku se dostanete klávesou: Cé ----. Jednotlivé položky menu procházíte klávesou TAB.
Aktuálně se nacházíte na stránce:
Čekejte prosím, než se načte zvukový soubor...

Stations of the Cross and Calvary, Hodkovice nad Mohelkou

Křížová cesta a Kalvárie, author: Milan Drahoňovský

Bohemian Paradise

Hodkovice nad Mohelkou, 463 42

 
The original chapel was built at the peak of Kostelní hill as early as 1820, but it burnt down in 1864. It was rebuilt in 1867.

1929 witnessed the consecration of a new bell, the acquisition of new paintings for the Stations of the Cross and other adjustments. However, the Stations of the Cross ceased to be maintained later on and began to decay. In the 1950s the paintings of the Stations of the Cross were destroyed and so were the roofs of the chapels some time later. At the end of the last century Hodkovice Foundation restored the Stations of the Cross, which were consecrated in 2000 at a ceremony attended by the bishop.

Attachment

Sacrial Monuments: Other

Images gallery

Křížová cesta a Kalvárie, author: Milan Drahoňovský

Křížová cesta a Kalvárie

 
 
 

Navigation

 
 
load