Tyto stránky obsahuji funkci hlasového asistenta, který slouží ke čtení obsahu stránky. Pokud chcete hlasového asistenta používat, stiskněte klávesu: eS -. Pokud chcete znát podrobnosti o jeho ovládání zmáčkněte klávesu: N.
Používat hlasového asistenta | Nepoužívat hlasového asistenta | Trvale deaktivovat hlasového asistenta | Nápověda hlasového asistenta
Pro uzavření této informace klikněte zde.
Na hlavní menu se dostanete klávesou: Há ----. Na doplňkové menu se dostanete klávesou: eM ---- . Pro čtení článku stiskněte: Pé ----. Pokud budete procházet jednotlivé elementy klávesou TAB, budou se Vám názvy jednotlivých odkazů předčítat. Na obsah článku se dostanete klávesou: Cé ----. Jednotlivé položky menu procházíte klávesou TAB.
Aktuálně se nacházíte na stránce:
Čekejte prosím, než se načte zvukový soubor...

Church of St. George, Karlovice

Kostel sv. Jiljí, author: Milan Drahoňovský

Bohemian Paradise

Karlovice, 511 01

 
Church of st. George was founded in the 14th century in the original village Přáslavice, which is a former part of Karlovice.

In 1850 a stone tower of the church was built. In 1871, the broken temple vault was supported by a flat wooden ceiling. In the tower are bells with dates 1707 and on them reliefs of st. George and Virgin Mary and the coat of arms of the Lords of Smiřice and Wallenstein. In 1999 the church underwent reconstruction and the whole building was illuminated by outdoor reflectors.

Attachment

Sacrial Monuments: Church

Images gallery

Kostel sv. Jiljí, author: Milan Drahoňovský

Kostel sv. Jiljí

 
 
 

Navigation

 
 
load