Tyto stránky obsahuji funkci hlasového asistenta, který slouží ke čtení obsahu stránky. Pokud chcete hlasového asistenta používat, stiskněte klávesu: eS -. Pokud chcete znát podrobnosti o jeho ovládání zmáčkněte klávesu: N.
Používat hlasového asistenta | Nepoužívat hlasového asistenta | Trvale deaktivovat hlasového asistenta | Nápověda hlasového asistenta
Pro uzavření této informace klikněte zde.
Na hlavní menu se dostanete klávesou: Há ----. Na doplňkové menu se dostanete klávesou: eM ---- . Pro čtení článku stiskněte: Pé ----. Pokud budete procházet jednotlivé elementy klávesou TAB, budou se Vám názvy jednotlivých odkazů předčítat. Na obsah článku se dostanete klávesou: Cé ----. Jednotlivé položky menu procházíte klávesou TAB.
Aktuálně se nacházíte na stránce:
Čekejte prosím, než se načte zvukový soubor...

Church of St. Prokop and presbytery, Jablonec nad Jizerou

Kostel sv.Prokopa, author: Milan Drahoňovský

Giant Mountains

Jablonec nad Jizerou, 512 43

 
The Church of St. Prokop is the oldest building in Jablonec nad Jizerou.

Originally, this was a site of a wooden chapel that was replaced by the present late-Gothic church in 1777. It is a single-nave building with a rectangular presbytery, sacristy and a prism-shaped tower. The main altar bears a statue of the main patron saint, St. Prokop. It contains symbols of the Harrach and Dietrichstein families.

The church is adjoined by the presbytery built in 1813 in the Empire style. It features stucco ornaments and the original door, which are really worth mentioning.

Sacrial Monuments: Church

 

Navigation

 
 
load