Tyto stránky obsahuji funkci hlasového asistenta, který slouží ke čtení obsahu stránky. Pokud chcete hlasového asistenta používat, stiskněte klávesu: eS -. Pokud chcete znát podrobnosti o jeho ovládání zmáčkněte klávesu: N.
Používat hlasového asistenta | Nepoužívat hlasového asistenta | Trvale deaktivovat hlasového asistenta | Nápověda hlasového asistenta
Pro uzavření této informace klikněte zde.
Na hlavní menu se dostanete klávesou: Há ----. Na doplňkové menu se dostanete klávesou: eM ---- . Pro čtení článku stiskněte: Pé ----. Pokud budete procházet jednotlivé elementy klávesou TAB, budou se Vám názvy jednotlivých odkazů předčítat. Na obsah článku se dostanete klávesou: Cé ----. Jednotlivé položky menu procházíte klávesou TAB.
Aktuálně se nacházíte na stránce:
Čekejte prosím, než se načte zvukový soubor...

Holy Trinity Church, Jiřetín pod Jedlovou

KOSTEL NEJSVETEJSI TROJICE, JIRETIN POD JEDLOVOU

Lusetian Mountains

Jiretin pod Jedlovou, 407 56

 
The Holy Trinity Church dates from the 16th and 17th centuries. The current Baroque tower was built in 1793 and four clock faces were installed there in 1846. The original altar of the Holy Infant is from 1662, two altar paintings – the Holy Trinity and Resurrection are the work of Jiřetín native, Josef Birnbaum. The interior decorations are mostly from the 18th century. A new organ was installed in 1870, made by Josef Prediger from Albrechtice.

The Jiřetín rectory dates from 1755. Its design was at the time one of the most spectacular of its kind in the Bohemia. A single-storey “villa” type building with a mansard roof, which eventually became irremissible for rectory buildings in the Epoch after the Battle of White Mountain, was used here.


Sacrial Monuments: Church

 

Navigation

 
 
load