Tyto stránky obsahuji funkci hlasového asistenta, který slouží ke čtení obsahu stránky. Pokud chcete hlasového asistenta používat, stiskněte klávesu: eS -. Pokud chcete znát podrobnosti o jeho ovládání zmáčkněte klávesu: N.
Používat hlasového asistenta | Nepoužívat hlasového asistenta | Trvale deaktivovat hlasového asistenta | Nápověda hlasového asistenta
Pro uzavření této informace klikněte zde.
Na hlavní menu se dostanete klávesou: Há ----. Na doplňkové menu se dostanete klávesou: eM ---- . Pro čtení článku stiskněte: Pé ----. Pokud budete procházet jednotlivé elementy klávesou TAB, budou se Vám názvy jednotlivých odkazů předčítat. Na obsah článku se dostanete klávesou: Cé ----. Jednotlivé položky menu procházíte klávesou TAB.
Aktuálně se nacházíte na stránce:
Čekejte prosím, než se načte zvukový soubor...

Convent of the Sisters of Mercy, Zákupy

Klášter Milosrdných sester, Zákupy, author: Vladimír Pour

Macha Area

Zakupy, 471 23

 
The Convent of the Sisters of Mercy of St. Charles Borromeo is a Pseudo-Romanesque building from 1865 in which the order of the Sisters of Mercy established a boarding house.

In 1936 the building was converted into a council school. The convent is situated on the square. Today it houses the post office. 


Attachment

Sacrial Monuments: Monastery

Images gallery

Klášter Milosrdných sester, Zákupy, author: Vladimír Pour

Klášter Milosrdných sester, Zákupy

 
 
 

Navigation

 
 
load