Tyto stránky obsahuji funkci hlasového asistenta, který slouží ke čtení obsahu stránky. Pokud chcete hlasového asistenta používat, stiskněte klávesu: eS -. Pokud chcete znát podrobnosti o jeho ovládání zmáčkněte klávesu: N.
Používat hlasového asistenta | Nepoužívat hlasového asistenta | Trvale deaktivovat hlasového asistenta | Nápověda hlasového asistenta
Pro uzavření této informace klikněte zde.
Na hlavní menu se dostanete klávesou: Há ----. Na doplňkové menu se dostanete klávesou: eM ---- . Pro čtení článku stiskněte: Pé ----. Pokud budete procházet jednotlivé elementy klávesou TAB, budou se Vám názvy jednotlivých odkazů předčítat. Na obsah článku se dostanete klávesou: Cé ----. Jednotlivé položky menu procházíte klávesou TAB.
Aktuálně se nacházíte na stránce:
Čekejte prosím, než se načte zvukový soubor...

Chapel of St. Wolfgang, Jablonné v Podještědí

Kaple sv. Wolfganga, author: Vladimír Hetver

Lusetian Mountains

Zdislavy z Lemberka
Jablonne v Podjestedi, 471 25

 
The oldest preserved building in Jablonné v Podještědí is the Gothic Chapel of St. Wolfgang. The chapel was originally built in the Gothic style but in the 16th century was rebuilt in the Renaissance style.

It is one of the oldest preserved buildings from the 13th century. There is a stone portal with the coat of arms of the Pacht of Rájov family from 1770 on the façade of the building.

The town had the chapel reconstructed in 1961 and it was adapted into a funeral mourning hall for the town and surrounding area.

You can recognise the Chapel of St. Wolfgang by the construction with a little tower and graphite rustication.


Attachment

Sacrial Monuments: Chappel

 

Navigation

 
 
load