- Město Hejnice -
U S N E S E N Í
z 21. jednání rady města Hejnice, konaného dne 16. 12. 2013 v 16.00 hodin v kanceláři starosty města
267/2013 PROJEDNALA kontrolu usnesení a vyjímá ze sledování usn. č. : 256, 250, 260, 261, 265/201.
268/2013 PROJEDNALA a vzala na vědomí zprávu o činnosti RM a ZM za rok 2013.
269/2013 PŘIDĚLUJE byt o velikosti 1+2 v čp. 300 Hejnice, Jizerská ul.. Ukládá finančnímu odboru vypracovat novou nájemní smlouvu a informovat žadatele. Termín: 30. 12. 2013
270/2013 PŘIDĚLUJE byt o velikosti 3+KK v čp. 5 Hejnice, Jizerská ul. Ukládá finančnímu odboru vypracovat novou nájemní smlouvu a informovat žadatele. Termín: 30. 12. 2013
271/2013 PŘIDĚLUJE byt o velikosti 2+KK v čp. 5 Hejnice, Jizerská ul. Ukládá finančnímu odboru vypracovat novou nájemní smlouvu a informovat žadatele.Termín: 30. 12. 2013
272/2013 PŘIDĚLUJE byt o velikosti 2+KK v čp. 5 Hejnice, Jizerská ul. Ukládá finančnímu odboru vypracovat novou nájemní smlouvu a informovat žadatele.Termín: 30. 12. 2013
273/2013 ROZHODLA o záměru města pronajmout nebytový prostor v čp. 445, Hejnice. Ukládá tajemníkovi záměr města nebytový prostor pronajmout zveřejnit s podmínkou zachování ordinace dětského lékaře.Termín: 30. 12. 2013
274/2013 ROZHODLA o záměru města pronajmout nebytový prostor v čp. 445, Hejnice. Ukládá tajemníkovi záměr města nebytový prostor pronajmout zveřejnit s podmínkou zachování ordinace ženského lékaře. Termín: 30. 12. 2013
275/2013 ROZHODLA o záměru města pronajmout nebytový prostor v čp. 387, Hejnice, ul. P. Bezruče. Ukládá tajemníkovi záměr města nebytový prostor pronajmout zveřejnit. Termín: 30. 12. 2013
276/2013 PROJEDNALA a schválila směrnici č. 5/2013 o oběhu účetních dokladů s platností od 1. 1. 2014. Ukládá pracovníkům úřadu se touto směrnicí řídit. Termín: 1. 1. 2014
Jiří Horák - starosta města
Jaroslav Demčák - místostarosta města
Nádražní 521
463 62 Hejnice
tel. +420 482 322 211
e-mail: info@mestohejnice.cz
Datová schránka ID: 6rsbedk
Bankovní účet: 19-0984938359/0800
pondělí, středa
8.00 - 11.30 hod.
12.00 - 17.30 hod.