USNESENÍ
z 16. jednání rady města Hejnice, konaného dne 5.10. 2009 v 16.00 hodin v kanceláři starosty města
Rada města :
208/2009 PROJEDNALA kontrolu usnesení a vyjímá ze sledování usn.č.: 196, 197, 176, 180, 193, 198, 199, 202, 203, 204, 205, 206, 207/2009. Prodlužuje termín usn.č. 183/2009 do 19. října 2009. Ruší usn.č. 200/2009.
209/2009 Bere na vědomí vyhodnocení podnětů z jednání zastupitelstva města.
210/2009 PŘIDĚLUJE byt o velikosti 1+2 v čp.530/2 v Hejnicích paní Vendule Kučerové.Ukládá p.Štěpánové žadatele informovat, ukládá středisku služeb vypracovat novou nájemní smlouvu. Termín: 19. 10. 2009
211/2009 PROJEDNALA žádost paní Silvie Maturové, týkající se přidělení bytu 1+2 v čp. 530/2 a žádost zamítla s tím, že byt byl již přidělen jinému zájemci. Ukládá tajemníkovi žadatelku informovat. Termín: 19. 10. 2009
212/2009 PROJEDNALA žádost pana Radoslava Bajgera, týkající se přidělení bytu 2+KK v čp. 601 v Hejnicích a žádost zamítla s tím, že uvedený byt nebyl po ukončení nájemní smlouvy řádně předán majiteli. Ukládá tajemníkovi žadatele informovat. Termín: 19. 10. 2009
213/2009 PROJEDNALA nabídku firmy Pavla Divíška, týkající se umístění propagace města v připravované publikaci Města a obce Českého ráje a Jizerských hor za cenu 7.200,- Kč a nabídku odmítla. Ukládá tajemníkovi firmu informovat. Termín: 19. 10. 2009
214/2009 PROJEDNALA žádost nakladatelství Knihy 555, týkající se poskytnutí finančního příspěvku na plánovanou putovní výstavu starých pohlednic Frýdlantského výběžku a rozhodlo se výstavu podpořit částkou 2.000,- Kč. Ukládá tajemníkovi žadatele informovat, ukládá finančnímu odboru částku vyplatit. Termín: 19. 10. 2009
215/2009 PROJEDNALA žádost Diakonie Broumov, týkající se uspořádání humanitární sbírky na území města v termínu do 22.11.2009 a s žádostí souhlasí. Ukládá tajemníkovi žadatele informovat. Termín: 19. 10. 2009
Nádražní 521
463 62 Hejnice
tel. +420 482 322 211
e-mail: info@mestohejnice.cz
Datová schránka ID: 6rsbedk
Bankovní účet: 19-0984938359/0800
pondělí, středa
8.00 - 11.30 hod.
12.00 - 17.30 hod.